JE Motorsport Skrevet September 26, 2005 Skrevet September 26, 2005 Den er av formatet: wav. Er tatt opp på mobil og oversendt på mail hvis det har noe å si
jonr Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 kan legge det opp på samme måte som bilder
JE Motorsport Skrevet September 27, 2005 Forfatter Skrevet September 27, 2005 kan legge det opp på samme måte som bilder Får ikke lastet den opp på ImageShack,får opp meldingen unkown file! Mulig jeg gjøre noe feil(er kanskje bare for bilder der?!),men jeg er like langt.Andre tips???
jonr Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 er nok lagt inn sperre på bare *.jpg jpeg gif osv der, dvs bilder derfor navnet ImageShack, men det nevnte du jo selv også, du kan registrere en konto gratis på www.home.no så kan du legge lydfila der
JE Motorsport Skrevet September 27, 2005 Forfatter Skrevet September 27, 2005 er nok lagt inn sperre på bare *.jpg jpeg gif osv der, dvs bilder derfor navnet ImageShack, men det nevnte du jo selv også, du kan registrere en konto gratis på www.home.no så kan du legge lydfila der Har registrert meg der nå,men hvor går du inn for å laste opp lydfiler ?
johjoa Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 Du kan bruke et ftp program for og laste opp filene. du kan gjøre det på samme måte som og legge opp hjemmesider. http://www.home.no/medlem/faq.cgi#3.1
jonr Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 jepp, gjør som johjoa har nevnt 3.3 Hvordan laster jeg opp filer med FTP? Filene laster du opp med et FTP-program til ftp.home.no. Husk å logge inn med ditt brukernavn og passord, ikke som anonym bruker. Det er altså kun tre ting du skal trenge å oppgi i FTP-programmet ditt: FTP-server (FTP server/FTP host/FTP address): ftp.home.no Brukernavn (Username/User ID): Passord (Password): Noen FTP-programmer har flere felter som kan fylles inn, f.eks. katalognavn, portnummer osv. Dise feltene skal du la stå urørt.
Bmw323i Skrevet September 28, 2005 Skrevet September 28, 2005 en trenger absoulutt ikke noe ftp program. gå inn på ftp.start.no i din ie explorer. trykk på fil og velg logg inn. når du skal legge den opp så velger du kopier og lim inn i der du vil ha den på home. simple as that!
JE Motorsport Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2005 jepp, gjør som johjoa har nevnt3.3 Hvordan laster jeg opp filer med FTP? Filene laster du opp med et FTP-program til ftp.home.no. Husk å logge inn med ditt brukernavn og passord, ikke som anonym bruker. Det er altså kun tre ting du skal trenge å oppgi i FTP-programmet ditt: FTP-server (FTP server/FTP host/FTP address): ftp.home.no Brukernavn (Username/User ID): Passord (Password): Noen FTP-programmer har flere felter som kan fylles inn, f.eks. katalognavn, portnummer osv. Dise feltene skal du la stå urørt. Hmm ,har prøvd dette nå,virker som jeg blir logget inn og alt virker ok,men når jeg prøver å laste opp så blir det ikke med det jeg prøver å laste opp.Noen som skjønner hva jeg mener og (sikkert) hva jeg gjør feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå