Peder Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 E30 som er nesten ferdig pusset ned. Mangler bare litt lakk så er den god som ny. Motor går veldig bra (chippet motor). Eu godkjent i år, februar/mars. Står cosworth recaro seter forran, men de kan eventuelt tas ut eller følge med for litt tillegg i prisen. Akkuratt byttet motorforinger og varmeregister Ring for mer info evt fler bilder. Selges UTEN felgene. Fangere er tatt av pga nedpussing, men de følger med. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!
antiloop Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 Hvorfor er det teipet nede i motor rommet??
Peder Skrevet September 27, 2005 Forfatter Skrevet September 27, 2005 Pga det er en litt slitt "bælj" som jeg ikke har somlet meg til å kjøpe ny, dette løses da med sølvteip
bizzy Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 Mangler bare litt lakk så er den god som ny. Den mangler ikke bare litt lakk men en HELLAKKERING, hehe. Anyway pris? 10k?
SeT Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 Mangler bare litt lakk så er den god som ny. Den mangler ikke bare litt lakk men en HELLAKKERING, hehe. Anyway pris? 10k? 23k står det i overskriften
Peder Skrevet September 27, 2005 Forfatter Skrevet September 27, 2005 Mangler bare litt lakk så er den god som ny. Den mangler ikke bare litt lakk men en HELLAKKERING, hehe. Anyway pris? 10k? 10k kan du ganske pent glemme:)
Peder Skrevet September 28, 2005 Forfatter Skrevet September 28, 2005 ikke noe utstyr? km? rust? Utstyr: ABS (gåen!) Defa alarm (Denne er ikke koblet til, så vet ikke hvorvidt den fungerer. Men boksen står i bilen og jeg har den "trykkeren" på nøkkelknipet!) Rust er det litt av, men det er lite. Det er litt rustbobler ved låsen på førersida. Km er ca 240 000. Det er byttet klokker inni, så det står over 300 000, men har kvitteringer på at det er byttet klokker og at man må regne litt tilbake for å finne km stand. Ring meg gjerne på 93097447.
Peder Skrevet September 28, 2005 Forfatter Skrevet September 28, 2005 kor bur du? km stand?? Jeg bor i Porsgrunn. Hvis du ikke vet hvor det er vet du kanskje hvor Skien er? Nabo-by Det ligger i Telemark fylke. Den har gått ca 240 000
Peder Skrevet September 30, 2005 Forfatter Skrevet September 30, 2005 bump! Ingen som vil komme med bud engang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå