Platepratar Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Fikk mine nye kanalskjørter går, men synes det festemateriellet som var med var litt stusselig. 8 store pop nagler og to tuber sikaflex. Er det da meningen å bruke sikaflexen rundt heile skjørtet? Er vel kanskje lurt å ha det åpent nederst slik at det ikke blir liggende vann inni skjørtet? Pop naglene regner eg med at er for å feste de i skjermbuen foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 det med popnaglene er riktig ja.... og er ikke vits å ha på sika i bunn, bare på toppen, for det er det eneste stedet sikaen får kontakt også... jeg klinte på hele kanalen, men var jo ingen vits i det... dreit i sikaen og kjøpte tec7 forresten.. tørker en del fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 det med popnaglene er riktig ja.... og er ikke vits å ha på sika i bunn, bare på toppen, for det er det eneste stedet sikaen får kontakt også... jeg klinte på hele kanalen, men var jo ingen vits i det... dreit i sikaen og kjøpte tec7 forresten.. tørker en del fortere Gikk det greit å få skjørtene til å sitte ordentlig innpå kanalen? Måtte kanskje presse de inn mens sikaen tørka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 bruk skrutvinger..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 bruk for all del ikkje popnagler! ikkje skruer heller for den saks skyld.. det vil ruste med tiden. lim det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 brukte teip, for hadde ikke tvinger liggende... popnaglene kan byttes ut med nye om de begynner å ruste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 var ikkje naglane ej tenkte på.. bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå