BimmerKing Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Tilsalgs på Finn.no: 318 GTI!!!!! Kan ses på denne adressen->finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 dette er feite saker!! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Må være en værsting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Kunne godt ha sett bilder av denne GTI'en hehe GTI = Gal Tullette Idiot hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Sikkert en golf fanatiker som har eid den. Og så tenkte han at det var riktige måten å skryt den opp på. Eller så ville han bare skryt. Alt som har GTi stående burde jo vær raskt.... Vel, for min del, så endret det seg da jeg la merke til at alle golf'er hadde denne betegnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Hmm gti .. synd det ikke var en ghia da skulle jeg slått til...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå