Muren Motorsport Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 steikje gode song!! hehe! http://www.ogobor.com/download/to_veidde.mp3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Hehe..den der er bra ja.. Hører du ikke på Are og Odin? Den har blitt spillt der jevnt den siste måneden iværtfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 joa er fast der! men syns den må publiserast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Hehe.... Knallrå Gudbrandsdalsrap.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Har dere hørt BMW sangen da? Fet ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Hvilken BMW-sang? Frode Sæverud sin...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Den var så dårlig den, blir nesten litt deppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Hehe, jepp den ja! Han kjøre beeee eemmm veee, å alle dame blir meeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 He he he, den har jeg også hørt.... Den slår bare ann i BMW ekstremistiske grupper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 He he he, den har jeg også hørt.... Den slår bare ann i BMW ekstremistiske grupper Og det er jaggu bare så vidt den slår an der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 He he he, den har jeg også hørt.... Den slår bare ann i BMW ekstremistiske grupper Og det er jaggu bare så vidt den slår an der også He he he, er ikke noen voerspill låt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Hehe, jepp den ja! Han kjøre beeee eemmm veee, å alle dame blir meeee Har ikke hørt den, men skal jeg tippe den bruker DDE sin E6 som melodi?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Hehe, jepp den ja! Han kjøre beeee eemmm veee, å alle dame blir meeee Har ikke hørt den, men skal jeg tippe den bruker DDE sin E6 som melodi?? Åneidu, her er alt fra scratch, he he, sjekk det ut: http://www.smsmp3.no/kat/000406.asp?dir=Frode%20Saeverud Du får lage en BMW sang du mAZE, med en HOT musikkvideo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Hehe, jepp den ja! Han kjøre beeee eemmm veee, å alle dame blir meeee Har ikke hørt den, men skal jeg tippe den bruker DDE sin E6 som melodi?? Åneidu, her er alt fra scratch, he he, sjekk det ut: http://www.smsmp3.no/kat/000406.asp?dir=Frode%20Saeverud Du får lage en BMW sang du mAZE, med en HOT musikkvideo Ja den var jo helt knall den.. Hehe.. Lage BMW sang hører jeg, ja kunne vært noe det. Blir vel ikke noe musikkvideo før til sommeren igjen. Var så mye arbeid med den forrige. (Skal lage en film med bilen min, og en annen film som jeg ikke vil si noe mer om akkurat nå.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Hehe.... Knallrå Gudbrandsdalsrap.... dritkul låt, er vel ikke sikkert at alle utefor dalstøka her skjønner hva de sier men. kult at den slår an utenfor distriktet. sangen har vært en hit en stund nå og alle venter på ep skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå