bigwill Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Hei Lurer på hvor mye jeg må ut med for å få senket en 91 E34. Jeg har kun 16" felg/dekk. Vil det se rart ut å senke 60/40 og fremdeles bruke felgene/dekkene jeg har ? Vil gjerne ha 18", men har ikke råd til det nå. bigW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 skal du senke selv eller levere den på et verksted? skal du gjøre det selv står priser på senke sett på for eks gsbildeler eller osbildeler på høyre side her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwill Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 må vel prøve å gjøre dette selv. Det kan vel ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har kun 16" felg/dekk. Vil det se rart ut å senke 60/40 og fremdeles bruke felgene/dekkene jeg har ? Går sikkert greit det. Men venter du til jeg får på vinterhjulene kan jeg knipse bilder av min med 60/40 og 16". Regner med det blir litt forskjell fra 18" som jeg har nå, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwill Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 Har kikket litt på diverse nettbutikker, og ser at apex senkesett koster ca 1500,-. Er det noe annet jeg trenger for å senke bilen (dempere ??). Disse apex settene, stemmer det at de bare senker 40/40? BigW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Skal du senke mer enn 40mm må du ha kortere og kraftigere dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Apex har kun 40mm til E34 ja. Vær obs på at du ikke får stort mer enn et par cm fjæring foran etter 60-senk. Rimelig lite å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Som en annen sa her også, så bør du ha dempere også om du skal senke litt. Og da koster det brått litt mer. De tar vel (bilstein?) på mekonomen trur jeg, og der får du det vel til en rimelig penge mener jeg. Men det er vel ikke med dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Kjøpt komplett senkesett med dempere, det er å ambefale, funker dårlig med bare fjærer. Hvis du ikke skal "kjærring" senke ett par cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Senking koster ofte mer enn bare senkesettet. Etter senking burde 4-hjuls kontroll utføres og etter loven så må du på ditt lokale bilttilsvin for å få skrevet senkesettet inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 firehjuls kontroll er en selvfølge. Biltilsvinet går jeg ikke til før jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå