brannmester Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Heisann, har navigasjon på bilen min, bak (stasjonsvogn) står boksen der navigasjons cden står i. Synes det høres ut som denne står å går hele tiden, skal den gjøre det? da tenker jeg etter at bilen er stoppet, og bilen er låst, selv da hører jeg cd platen er i drift. Lurer litt på dette siden bilen min var fri for strøm her en dag. Har en mistanke om at det kan være batteriet, skal sjekke dette en av de første dagene. Var også noen som lurte på oppgradeing av softvare (funka her, se egen tråd), og om man kunne bruke en brent CD i navigasjonen (ja det kan man). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Min driver også å surrer og går selv om bilen er stoppet. Vet ikke om den gjør det etter jeg har låst derimot, for det har jeg aldri sjekka. Hadde vært fint å få vite om dette var normal oppførsel eller om det evt er en feil som står og stjeler strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 d hørtes jo litt rart ut at den surrer og går når bilen er låst å stansa.. hører ikke d på den vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gjør dette min også, er nok helt normalt. På samme måte som at telefonsamtaler heller ikke brytes om man skrur av tenningen helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Det MÅ jo tappe strøm i lengden? Bør jo være mulig å sette fra seg bilen i noen uker på en flyplass uten at den går tom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Mener å huske en som fortalte meg at bilen måtte låses for ikke å tappe strøm Det var en 520 2001 mod med nav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Skal sjekke dette, og komme tilbake med saken... flytter inn i bilen når tiden strekker til, så kan vi finne det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Har kontaktet Bmw ang saken, og fikk til svar at 16 min etter dørene blir lukket skal all strøm i bilen være slått av. Navigasjons-enheten kunne surre og gå de første 15 min, men etter 16 min så skulle den altså "ta kvelden"... Åpnet man en dør før de 16 min var gått, gikk det naturligvis ytterligere 16 min før strømmen ble slått av. De hadde ikke vært borti noen tilfeller der navigasjons-enheten kontinuerlig sto på og trakk strøm. Skal prøve å få testa ut dette så snart det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Takker for det svaret, kan jo sjekke det engang om det stemmer, men e jo deili å slippe og ligge i bagasjerommet i ett kvarter da, selv om det e snakk om en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå