Gå til innhold

Navigasjon, skal denne gå selv når strømmen er slått av?

brannmester
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, har navigasjon på bilen min, bak (stasjonsvogn) står boksen der navigasjons cden står i. Synes det høres ut som denne står å går hele tiden, skal den gjøre det? da tenker jeg etter at bilen er stoppet, og bilen er låst, selv da hører jeg cd platen er i drift.

Lurer litt på dette siden bilen min var fri for strøm her en dag. Har en mistanke om at det kan være batteriet, skal sjekke dette en av de første dagene.

Var også noen som lurte på oppgradeing av softvare (funka her, se egen tråd), og om man kunne bruke en brent CD i navigasjonen (ja det kan man).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min driver også å surrer og går selv om bilen er stoppet. Vet ikke om den gjør det etter jeg har låst derimot, for det har jeg aldri sjekka.

Hadde vært fint å få vite om dette var normal oppførsel eller om det evt er en feil som står og stjeler strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontaktet Bmw ang saken, og fikk til svar at 16 min etter dørene blir lukket skal all strøm i bilen være slått av. Navigasjons-enheten kunne surre og gå de første 15 min, men etter 16 min så skulle den altså "ta kvelden"...

Åpnet man en dør før de 16 min var gått, gikk det naturligvis ytterligere 16 min før strømmen ble slått av.

De hadde ikke vært borti noen tilfeller der navigasjons-enheten kontinuerlig sto på og trakk strøm.

Skal prøve å få testa ut dette så snart det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...