C_West Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Synes dette er morro og se, så da oppfordrer jeg alle til og legge ut før og etter bilder av bilene deres. har kun før bilde foreløbig ja da, så jeg hopper over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Dette er min, men har jo såklart tenkt å lakkere ned osv, Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Før: Etter: Felgene på før bilde er forøvrig til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Før: Etter: Utskiftingen av de grusomme felgene på øverste bildet til e46 m3 replica må vel kunne sies å være en "ørliten" forbedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 fra mercedes til bmw ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Og bort med den halve sotingen! Det ser så grusomt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Og bort med den halve sotingen! Det ser så grusomt ut.. Ja, lista er lang Har blitt bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Utskiftingen av de grusomme felgene på øverste bildet til e46 m3 replica må vel kunne sies å være en "ørliten" forbedring! De felgene er det værste jeg har sett på lenge, bra du fikk bytta ut de ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 veldig mye pene biler her må jeg si. folk her har bra smak ser jeg ja. hehe du "mercedes" felgene var FORFERDELIGE ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 venter på mer bilder mindre prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Før:http://www.bogaard.no/bilder/foer.jpg Etter: http://www.bogaard.no/bmw/bilder/store/DSC00749.JPG Likte angeleys-lyktene dine! Kor har du kjøpt dei? Frode H. - Edit: Gjorde om bildene til linker, siden de allerede er sitert en gang før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Er vel samme som Frode H. kjøpte: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4300 Kjøpte dem i november/desember på eBaymotors.com. Bare å søke etter CCFL E36. Er løse ringer som er montert inn i originallyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Motor-rommet mitt før: Og etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå