Sperre Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Lurer på hvordan jeg skal legge inn bildene og filmene inn på pc'en ! Har installert programvaren og koble til mobilen til pc'en er ikke noe problem heller. Det som er problemet er at pc'en finner ikke bildene eller filmene på mobilen. Noen som har samme problemet ? Litt kjipt når det ikke fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 åssen kobling har du a? bluetooth? hvis du har det så må du sende bildene/filmene fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Har datakabel, når jeg går inn på mobilen fra pc'en så finner den verken bilder eller filmer....? har jo nesten 300 bilder så noe må være galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 da hakke jeg peil... kjøp en bluetooth mus så funker det med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Det skal jo fungere ! Nekter å kjøpe bluetooth mus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Det er ofte at bildene dine ligger inni mapper med rare navn, som f.eks 100SMC elns... Bare prøv å klikk på alt av mapper å slikt du kan finne, så kan du være heldig å støte borti de bortgjemte bildene! Det måtte en kompis med k750. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Bildene ligger inni i orginal mappen så ville vert rart hvis de ikke viste seg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Når du har satt i kabelen fra pc'n så kommer det opp noen alternativer, velg "open folder to view files" da kommer det opp 2 mapper å velge mellom, den ene heter DCIM og den andre MSSEMC. Dcim er mappen med bilder du har tatt, mssmc er mappen med to nye alternativer, Media files og system. i mediafiles ligger filmerbilder osv. Slik er det på min iallefall, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 skal man ikke bruke "File Mnager" ? Men over til noe annet, det går helt fint å sende bilder og mp3 til telefonen. Men det som er veldig rart er at "file manager" sier at ikke mobilen er tilkoblet. Skjønner ingen ting jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 jeg bruker ikke den file manager, er bare lok med den, mye enklere å bruke mappen du kan få opp direkte når du plugger den in, da er det bare å bruke copy and paste metoden, da er alt fiks ferdig uten noen andre programmer og mas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Okei, men når jeg setter kabelen i pc'en skjer ikke det du sa, snodig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 denne maskinen har vel sett bedre dager også hehe, så tror ikke den er helt med.... Men det skal da gå ann å bruke file manager ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 hehe pc'er er noe dritt når de ikke gjør som de blir bedt om! min tok kvelden for 2 dager siden, men etter litt deng, så er den oppe å går nå Jeg har ikke brukt file manager, gjør det på den enkle måten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 bruker du firewire eller usb1.0 eller 2.0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Avinnstaller programvaren og legg den inn på nytt,se om ikke det hjelper. Blutooth er altfor tregt å bruke når man skal overføre bilder/musikk mellom mobil/pc forøvrig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå