Raven Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 dette er herved konkludert som en av de verste drittjobber. usannsynlige mengder, med skrap og diverse som samler seg på en fotobutikk. Har kasta, bært trilla og stabla i 30 timer til i går. men endelig er butikken oppe og går, bortsett fra noen bittesmå nettverks problemer. (jeg hater nettverk!) så nå sitter jeg bare å gleder meg til hele butikken skal flyttes igjen om en og en halv måned.... måtte bare prøve å gi et inblikk i min arbeidsuke så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Du har min fulle støtte. Jeg flyttet leilighet for en drøy måned siden jeg. Det er jaggu rart hvor mye man absolutt skal samle påp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Flytting suger.. Har gjort det litt for mange ganger etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 ...flytting kan og vere nye mulegheiter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Var med og flytta en hel Euronics butikk i mai. DET ble mye nattarbeid. Hadde vel 25 timers arbeidsdag på det meste. Så var det 4 timers søv, så var det nyåpning Men så ble det skikkelig fint òg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Hater å flyttte, har dårlig kondis i tillegg, passer ikke sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Kjenner til det der. Er slitsomt! Var selv med på å bygge opp en butikk i august. Hadde litt over 250 arbeidstimer den måneden.. Det tar på, men penger blir det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå