kokfesk Skrevet September 29, 2005 Skrevet September 29, 2005 Selger min blåe mazda 626 2.0i 1989 sedan. Bilen er rustfri og i god stand, men har en liten skade på høyre framdør. Sete varmer, kupevarmer, motorvarmer, servo, nedfelb. bakseter, s\v dekk, ekstra lys. Noen inntereserte?
kokfesk Skrevet September 29, 2005 Forfatter Skrevet September 29, 2005 Hvor mye ligger sånn på i pris? ca. Kommer jo litt ann på, men mellom 12-18 tusen ett sted tenker jeg. Jeg skal ha igjen 12 for min.
malvi Skrevet September 29, 2005 Skrevet September 29, 2005 Heisann. Har du mer info på den. Km. stand eu-godkjent 4-dørs ? ..bilde (av bulken) A
kokfesk Skrevet September 29, 2005 Forfatter Skrevet September 29, 2005 Heisann.Har du mer info på den. Km. stand eu-godkjent 4-dørs ? ..bilde (av bulken) A bilen har gått 330000, å har 4 dører. Den skal være godkjent i novmber, men mangler bare å skifte bremseskiver å justere håndbrekk vairen, så skal det være i orden, noe jeg har tenkt til å gjøre i løpet av de nærmeste dagene! skal se om jeg klarer å få tatt noen bilder i morgen engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå