Thomas-G Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Lurte på om det er noe som burde gjøres med kallesja før den blir pakket sammen å blir erstattet med hardtopen ? Har hørt noe om at man skal ta ut ruta på kallesja. Den er festet med glidlås? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 ...utfordringen her er å få softtoppen tørr! Har sjølv leigt ein lakkhall over natta dere eg får verkeleg tørke bilen før kalesja vert "pakka ned" for vinteren. Så kan du i tillegg gå på ein eller anna forretning som sel elektronikk/klær/jærnvare o.l. å få sånne små posar med kuler inni som trekker til seg fuktigheit (dette vert ofte pakka med i varer som vert mottekne i store kolli) desse posane kan du hive ned i brønnen for kalesja....så kan det trekke til seg fuktigheit om det skulle kome till l løpet av vinteren.... Bakruta mi går ikkje ann å ta ut (E46). Men det er vel kanskje ikkje glassrute bak på din?..men plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Tror ikke du må ta ut vinduet! Dette er limt + glidelås. Jeg fikk ny sofa idag + at jeg skal til sandefjord i morgen. Du kan få sånne poser med kuler av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Det finnes fuktighetsfjernere å få kjøpt f.eks. hos Clas Ohlson. Torrbollen heter de. Egner seg bra til å putte i biler for vinterlagring og slikt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Få kallesja orntlig tørr ja.. hmm.. lett med det været som har vært di siste dagene.. Er det noe clas ohlson butikker i nærheten av sandefjord da? Men hvis den ligger bøyd hele vintern vil ikke den bli stiv å sprekke når jeg tar det opp igjen etter vintern? Finnes kanskje et middel som jeg kan smøre inn ruta med? Humm.. Tror nesten jeg tar turen te en bmw forhandler i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Det er ihvertfall i Farmandstredet i Tønsberg.. Mulig Biltema også har noe tilsvarende. Men om du får plass til det nedi med caben noe sted er vel kanskje tvilsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå