Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verkstedet holder på å bytte motor i bilen min nå, så da skal jeg selge den gamle :)

Etter at jeg girte fra 3. til 2. (i stedet for til 4.), har den tikket en del. Den sviver også litt ujevnt. Bruker litt olje, men ikke mye. Kompresjonstest viste dårlig kompresjon på sylinder 3 og 5. Har vært i daglig drift et par måneder etter tabben skjedde, så den funker jo fint som bare det.

KM.stand: 175 000 KM

Har også hjerne og LMM, men tenkte jeg skulle selge separat.

Hvor mye er motoren verdt?

Skrevet

Den er nok ikke verdt så veldig mye lengre desverre.

Jeg kan være interessert å kjøpe den som delemotor hvis du selger den "billig nok". Jeg trenger ikke LMM etc...

Skrevet

hmm, jeg har nå sett mange av de til 15-18k med alt. også girkasse. men det virket som om det var litt småfiks på motoren din, så den må nok selges litt rimligere.

Skrevet
hmm, jeg har nå sett mange av de til 15-18k med alt. også girkasse..

Hvor i alle dager er det du ser hen? Det var jaggu nok spør du meg???

Skrevet
hmm, jeg har nå sett mange av de til 15-18k med alt. også girkasse..

Hvor i alle dager er det du ser hen? Det var jaggu nok spør du meg???

hmm, va en bil i hgsd før der motoren skulle selges. men det er vell 1 år siden nå. kanskje den har sunket i pris siden.

Skrevet

hmm, va en bil i hgsd før der motoren skulle selges. men det er vell 1 år siden nå. kanskje den har sunket i pris siden.

Haugesund sier du... Då burde jeg jo ha hørt om den. Siden jeg er fra Haugesund lixom... :wink:

• 3 weeks later...
Skrevet

trur ikke du kan ta så mye for motoren, en kompis av meg byttet netopp motor i sin 325 u\vanos, han betalte vel en 15000 før en strøken motor fra tyskland.. 328 motor til 10000 høres bare teit ut, men 2,8 blokka er m52, ikke m50, det vil si at den er lengre, å du må slå inn torpedoveggen før å få den inn.. vil anslå en 2500 til 3000 før motoren din.. kunne godt tenkt meg bare blokka jeg...

Skrevet
men 2,8 blokka er m52, ikke m50, det vil si at den er lengre, å du må slå inn torpedoveggen før å få den inn..

Blokka er identisk, eneste M52 er i alu. Den er like lang, så der tar du nok skammelig feil, Cornelius....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...