Gunnar Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Hva tror dere om strukturen jeg har lagt opp på Kjøp & salg nå? Kjøp & salg: - Biler selges - Deler selges - Annet selges - Ønskes kjøpt Ser det greit ut, eller blir det for mange kategorier etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 ser bra ut i mine øye. oversiktig å bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Bør ikke ha for mange kategorier hvertfall, synes det ser bra ut. Oversiktelig og greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Vil heller ikke ha for mange, derfor har jeg lagt ønskes kjøpt som en samlet kategori. Vurderer også å ha deler og annet i lag, men det blir kanskje litt mye. Slik det er nå i dag er det jo helt håpløst. Akkurat nå er en hel side kun FEM timer bak i tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Wow.... nå skjønte jeg lite!! Men dette blir sikkert bra.... bare gi oss noen uker til å bli vant med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Slik det er nå i dag er det jo helt håpløst. Akkurat nå er en hel side kun FEM timer bak i tid! Har fundert litt over dette selv, har jo blitt en voldsom aktivitet på kjøp salg sidene. Tror det blir mye enklere å følge med på det som er aktuelt nå. Var lett å rote seg bort før (les: bruke lang tid til å finne tilbake til den aktuelle posten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Blei bra Gunnar... allerede benytta den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 endelig ja. dette blir bra ja. bimmers.no blir bare bedre og bedre. skal bli fryd å sleppe å leite seg bort mellommasse ønskes kjøpt anongser når man leiter etter noe osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Lurer litt på hva jeg skal gjøre med alle de gamle trådene da.. 2500 tråder er mye å flytte. Noen som melder seg frivillige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Lurer litt på hva jeg skal gjøre med alle de gamle trådene da.. 2500 tråder er mye å flytte. Noen som melder seg frivillige? Jeg har ikke bedre å gjør på.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Dette har eg tro på blir mye bedre, lettere å finne fram nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Hva tror dere om strukturen jeg har lagt opp på Kjøp & salg nå?Kjøp & salg: - Biler selges - Deler selges - Annet selges - Ønskes kjøpt Ser det greit ut, eller blir det for mange kategorier etterhvert? Jeg syns det ble litt rart i starten... Tenkt på å ha en bilstereo selges og? En kan vel ha den gamle kjøp og salg liggendes uten å ha mulighet til å legge inn nye tråder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Ble bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Hva tror dere om strukturen jeg har lagt opp på Kjøp & salg nå?Kjøp & salg: - Biler selges - Deler selges - Annet selges - Ønskes kjøpt Ser det greit ut, eller blir det for mange kategorier etterhvert? Dette kan jo ikke bli annet en bra, må jo bare bli mer oversiktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Ser bra ut... var det ikke oppdelt slik før? eller er det jeg som bare mixer med andre forum.. Dette blir BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå