John H Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Legger inn noen bilder av min bror's nyinnkjøpte BMW 318i, da han ikkje har laget seg en egen medlemskonto enda..litt treg Bilen er en 93. mod 318i med masse ekstra utstyr, klima, el.ort.seter, 4 el vindu, nedfellbare bakseter, kvasskam, Hella lykter, Sebring potte osv, osv..fargen er diamantsvart..beklager litt dårlige bilder men tok de raskt med mobilen.. Ble veldig fornøyd med bilen Har justerbart senkesett fra FK, 18" ASA felger og m3 styling med gt leppe i carbon, rieger hekkskjørt, bakrutespoiler og Lumma vinge..kommer vel til å få pes for vinga her men både han og synest den passer utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Grattis med ny bil da, brodern til John H! Fin bil syntes jeg. Vinga var ikke fin bakfra, men forfra så det kult ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Takk, takk..Fin bil eg har fått meg fikk endelig laget meg en konto..takk for bildene John Harald Ble kjempefornøyd med bilen.. og vinga hehe..skriv endelig tilbakemelding om hva dere syns om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 ble faktisk bra den der.. vingen er så som så.. men likte godt resten av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Grattis med ny bil.. Den så bra ut, og som Gunnar skrev, vingen så tøff ut forfra, men bakfra var den så som så.. (Litt mer anonymt "automote" logo hadde vel heller ikke gjort noe?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Likte ikke leppa under frontfangeren (blir leppe på leppe), øyelokkene nede på lykta, motoren, eller vingen bak. Ellers var den skikkelig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Ja nå mangler bare Lexus lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Du har noe i det (ja, jeg tar ironien). Uvanlig å se en slik stylet bil uten lexus-lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Ja ikke sant Det er nokk det værste på BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 syns bilen ble meget pen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Kule felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Fin bil... vingen er helt min stil... ellers ang. øyelokkene ville jeg ha gjort de mindre... jeg kappa av 10mm av dem slik at den fulgte den linjen som er på siden av bilen. blir mindre massivt og mere lys har ikke noe bedre bilde akkurat nå... men syns det blir mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 grattis med bil! syntes den var fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 gratulerer med ny bil! fine felger, men bort med vinge, øyelokk og frontleppa, så blir bilen kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Gratulerer med ny bil Svend T:wink: Hadde vel valgt en litt mer diskre stil selv, men bilen var tøff den og den blir nok lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå