Dessection Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Jeg har nå fått rullet rundt siden mandag i det nye gliset mitt. Er meget fornøyd med kjøpet, og tenkte jeg skulle dele noen bilder med resten av folket der ute. Begge bildene er tatt etter vask, men desverre regnet det i mellomtiden før bildene ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Peen bil ja vask på bmw er et evig slit, uten skvettlapper er man fuck`d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Gratulerer! Fin bil! Likte den leppa. Har den en litt lysere farve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Altid fint å se en E34 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Pen bil... de felgene passet jo bra... men kant og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Grattis med ny bil! ser fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 den bilen var kjempefin! få på hvite blinklys bak, så er den perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Gratulerer! Fin bil. e34 touring liker jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Grattis. Fin E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Flotters.. Som sagt over, hvite blinkelys bak og den er i boks.. Kanskje ett hakk større felger, men ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 den bilen var kjempefin! få på hvite blinklys bak, så er den perfekt. Grattis, så ut som et fint eksemplar det der. Enig i at du må få på hvite blinkers bak. Det er jo ikke bare bare, det er jo ikke produsert sånne lykter. Du får kjøpt blinkglasset i hvit hos www.reproglas.com , så da er det bare å begynne å skjære ut det oransje glasset og lime på det hvite. Gjorde det på min bil i Aug. i århttp://www.touringklubben.com/whiteBlink.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Skal se hvordan økonomien er. Første blir nok ikke blinklys men skal prøve å ordne med det etterhvert. Først skal jeg ha inn anlegg, så trekke om framseter og sende felgene på rep. pga. diverse fortauskanter som har fått voldta litt med hjelp av forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 hva kostet en slik bil nå? er det manuell? 525i er en god familiebil, jeg er godt fornøyd etter 10 mnd eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 flotte felger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Drit fin bil! OT. Peen bil ja vask på bmw er et evig slit, uten skvettlapper er man fuck`d Jeg vil heller vaske bilen ofte ennå ha skvett lapper.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå