SteffenK Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Tenkte jeg skulle sette inn chromeringer i instrumentpanelet isted. Men når jeg skal ta ut panelet så stopper det på rattet. Så begynnte jeg å lete etter den dingsen til å justere rattet med, for å få det lenger mot meg, men hva faen, den er jo ikke der? Teit, trodde jeg hadde justerbart rart faktisk. Så da måtte jeg begynne å ta av hele rattet. Men det sitter jo noe så innimari fast. Jeg og 2 andre kompiser prøvde, men det er ikke til å rikke en gang.. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 2 skruer oppunder der.. Så dra ut. Kan hende du må demontere rattet for å få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Det er 2skruer på baksiden av rattet en på her side torqs t30 skru dem ut og koble fra ledningen, fjern aerbagg. KOBLE FRA BATTERIET FØRST. Så bolten(muttern) i mitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Takk for svar. Men jeg vet alt dette. Det er den bolten i midten som sitter så jævlig fast det er umulig å få løsnet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 trenger vel ikke ta ut rattet! Bare å lirke det ut...er jo god plass(nå har jo jeg sportratt da men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Takk for svar. Men jeg vet alt dette. Det er den bolten i midten som sitter så jævlig fast det er umulig å få løsnet den Da må du bruke en lenger kraft arm, eller muttertrekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 trenger vel ikke ta ut rattet!Bare å lirke det ut...er jo god plass(nå har jo jeg sportratt da men) Det går ikke med meg. Har orginalt ratt, og det er ikke mulig å få det ut uten å få av rattet. Ja jeg skal prøve som du sier autoart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Sett på rattlåsen, så går det litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Først av alt, hvilket ratt har du? Jeg har det kjipe org. 4-eikede til BMW og var null problem med å få instrumentet gjennom der. Har satt i kromringer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 skal være mulig å få ut instrumentene uten å ta av rattet. har gjort det flere ganger på e36 med det store 4 eikede rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 sett på ratt låsen så må du nok av me rattet også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå