BMW///3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Som det står i tittelen, E36 M3. Åssen merker en hvis en enten har problemer med lambda eller vanos på disse motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Når vanosen røyk på min s50b30 så ble det vibrasjoner i motor og bilen dro ikke i det hele tatt. Kosta 17-18000 kr for ny vanos mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW///3 Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Har du 3,2 liter eller? Åssen virka det, var det der hele tiden eller kom det etter å ha kjørt litt? begynte det å smelle i eksosen, og var akkurat som en sperre? kom den når du fikk ordentlig turtall på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Vanos-feilen kan og forekomme ved nedsatt treffkraft på lavt turtall, hvis den bare er dårlig. Men er vanosen fucka helt, så blir det som nevnt i innlegget over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Husk at du har 2 lambdaer på din M3 Prøv å kjør en diagnostikk. Mye som kan komme frem ved å gjøre det. Hjalp meg i alle fall, da min lambda var defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 er nok best med en diagnose sjekk ja for å finne "riktig" feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå