bj0nn Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Har kjøpt meg en 320i som det er bytta motor (til 325i). Girkasse er også 325, men kardangen er til 320. Har dette noe å si, mtp at den slites fortere ut e.l. ? har fått tak i en ny 320 kardang, men vet ikke om det er vits å sette den på ettersom den andre gikk i stykker, tenkte at det var pga. det var en 320 kardang? håper på svar.. beklager et litt rotete spm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 dette skal vel på teknisk ikke prosjekt, men noe nærmere kan jeg desverre ikke svare på det, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 ja sry, tenkte ikke på d før etterpå hører jo ikke akkurat hjemme her, var trøtt når jeg skrev dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 det går fint! men så og si Alle kardangene til bmw (foruten m3/m5 osv) er dårlige, så hvis du skal ha hjulspinn ut hvert eneste kryss så holder de ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 tenker kun hvis d er vått og i en rundkjøring ellers blir d ikke mye spinning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå