Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 noen som kan hjelpe meg med å få et bilde lite nok til å ha i "min Profil" har ikke noen mulighet til å redigere på jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Kunne trengt litt sånn hjelp jeg også, er helt grønn når det gjeller redigering. Kan noen hjelpe meg med dette bilde? http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 noen som kan hjelpe meg med å få et bilde lite nok til å ha i "min Profil" har ikke noen mulighet til å redigere på jobben.. gi meg et bilde så skal jeg ordne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Takk for hjelpen til deg som fiksa bilde mitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Kva ville du at me skulle gjere med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Ville ha det som avatar, og det fikk jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Han ville redigere det i paint, slek at han fekk brukt det som avatar Ovex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 ...jaja, no ser eg at den er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det vil jeg også,men har ingen greie på åssen.. hvordan får jeg bilde hit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 om noen kunne fikse avatar så ligger bilde på www.bmwccn-hedopp.com under "Rapport fra autoslalåm på Gjøvik " der er det bilde nr fire om dere teller nedover på venstre side.. altså den svarte e36'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ser ut til at www.bmwccn-hedopp.com har serverproblemer, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er oppe igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er oppe igjen nå... Jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ikke?? merkelig... går som bare det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg sendte deg en PM med avatarbilde i dag morges, i tilfelle du ikke har sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå