ehrnst Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Slenger ut bilen i det nye kjøp/salg og jeg Skal selge bilen min nå, grunnet militæret og påfølgende dårlig økonomi. fler bilder og Annonse finner du her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=861860 Nå med fanger bak (lakkerte fangere) og sorte nyrer PS: bilder skal knipses senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 BUMP....siden det var etterlysning etter nye bilder i den gamle tråden legger jeg dem her: med bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Pris, km-stand, rust/generell stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 KM 276k Motor å driv fungerer fint, aldri hatt noe problemer bilen er blitt brukt pent da jeg har en anen bil som ikke blir så veldig pent brukt:P en del rust, men ikke noe utover det vanlige (tenker da på brønnene i bagasjen osv) den nulla jo PKK i juni/juli så her har man mye bil igjenn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 *BUMP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 første som kommer med over 21500 får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 BUMP, bilen kan også kjøpes uten 17" kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg