stryn86 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 ringer rundt for harde livet... er d noen her som veit ka orginalt 325 driverk og bremser er godkjennt for i hk??? Skulle også ha vist div andre... verså snill,er det noen her som veit noke??? Har såtte i telefonenen i over 3tima no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 bremsene er godkjent for 220hk har jeg hørt og lest andre steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 har hørt 220 jeg også =/ kan ikke garantere det tho... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 takk for inn leggene deres!!!sulle hat en side dr det stod med spes og data som eg kunne ha lagt i bordet på biltilsynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 hva er problemet da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Har ringt inn til bmw norge x antal ganger... får ik pappirer på kor masse 325 bremser tåler osv.. Dei sei at dei ik har noen dokumentasjon for ombygging, di sier at je må kontakte biltilsynet.... og biltilsnet sei bmw.... kor ska eg få tak i pappirer???? Må jo ha noe å gå utfra... Er bra frustrert no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 det er vel vanskelig og skaffe de pappirene ja. jeg ville skiftet til brembo bremser med pappirer. enklest d ja. blir uansett forlite med 325 bremser på ett slikt bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 tenkte eg kansje kunne bruke ei 535kasse 528diff.... Så spekulerte eg på m3bremser... men eg får jo ik vite noen plass kor masse forskjellige ting er godkjennt til... hva er det dere gjør når dere skal godkjenne da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 BMW har helt sluttet å gi ut slike papirer, faktisk flere år siden, så du må nok finne utav det på andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street Glow Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 vis du skal ha den godkjent m turbu gjør d i tyskland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå