SE Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Onkel kjøpte seg nettopp ny bil. Fikk prøve den. Helt rått. BMW 645Ci Uten tvil den mest behaglige bilen jeg har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 klager ikke på den nei den gikk vel sånn passe bra å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Den var rimelig rå ja! Sikkert litt av en kjøremaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 helt grei til hagepynt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Må si din onkel har smaaak:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Slettes ikke verst. Kunne godt tenkte meg den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Har kjørt en sånn selv og syntes de ikke er noe særlig egentlig jeg. Ikke misforstå meg, det er en rå bil, men syntes ikke de kan sammenlignes med eldre biler med mindre elektronikk. I disse bilene er det jo bare trykke på gassen, sette seg godt til rette i setet å se speedometernåla gå fort oppover. Du har ikke samme kontrollen nå som du hadde før. Før var det: gass pedal i gulvet -> pådrag fra motor nå er det blitt: gass pedal i gulvet -> elektroniske signaler som gir beskjed om at nå gasser føreren -> pc som skal regne ut hvor mye effekt som skal hvor -> og til slutt så skal automat kassa gire som tar altfor lang tid -> deretter har du pådrag. Jeg syntes nyere luksus / sports biler som dette utvikler seg i den negative retningen når det gjelder at det er føreren som skal ha all kontrollen. Er jo en PC som styrer alt snart.. Kan hende jeg har åpnet pandoras eske nå men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Bra onkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Hmm, med tanke på Lien sitt innlegg, og hvis onkelen din føler det samme, så er jeg meget åpen for å bytte med ham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 og til slutt så skal automat kassa gire som tar altfor lang tid -> deretter har du pådrag. du er klar over at de nye automatkassene girer like raskt, om ikke raskere? tror ikke jeg klarer å gire like raskt som steptronic på gamlingene sin 320d 01 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Ja dette er er desidert en av de øverste ringene på kransekaka.. Rett og slett rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Tror ikke det er EN ting jeg ikke liker ved 6 serien... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå