Stjernstedt Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Bompi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Prisantydning? Og har du noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er nok ikke mye tull med en 97 mod. E36. God patent Motoren har vel også kjede nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Skal få tatt bilde av interiøret i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hvorfor sensurerer du nummerskiltet? er det heftelser på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er bare en vane jeg har når jeg legger ut bilder på nettet. Har fått tatt nye bilder innvendig,motor,bagasjerom osv.. Kommer inn iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ingen som kjenner noen som kunne ha tenkt seg en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Selv om bilen er "strøken" så ligger du nok for høyt i pris i forhold til markedet for tiden. Slik bilen din er nå, er den heller ikke noe trekkplaster som "ungdomsbil". Jeg solgte nettop min 320i 95 mod for 76k, og den hadde litt mer utstyr enn denne, men hadde igjen passert 200' km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 God Kveld. Prisen er kanskje litt for høy tanke på markedet ja. En av grunnen til at jeg har lagt ut bilen her er ikke bare pågrunn av ungdommen, tenkte at det kunne være en del voksne her, som ofte jakter på biler uten noe heavy styling og lexus lykter, hehe Det var virkelig fin 320 du solgte, den nye eieren fikk den billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bump Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bytte? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12141&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er desverre ikke interessert i å bytte. Bud folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg