Kjetil 323i E36 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Meget pen 95 mod 320i, som har gått 207" km. Den er for det meste langkjørt av alle eierne, samt meg. Bilen er tatt godt vare på, er pen i lakk og karosseri (noe er det jo selvfølgelig på den, men i sin helhet meget pen). Litt rust nederst på bakluken, ellers ingen ting. Belgisk import. Utstyr på bilen: - Sportsseter i skinn - Sportsunderstell (senket med 40mm Apex fjærer fremme) - Sportsratt (skinn) - Midtarmlene i skinn - Store kjørecomp - Fjernstyrt alarm - Elektrisk: Vindu (frem), soltak og speil begge sider - Elektronisk startsperre (ikke standard) - Lyspakke innvendig - Alpine cd-spiller - Avtagbart hengerfeste - 17" orginale BMW felger, med 225/45/17 og 235/40/17 (bra mønster) - Følger også med 2 sett 15" felger med dekk, derav et sett med 15" AEZ Ecco og et sett med orginale alu. Vinterdekk går en sesong til, mens sommerdekk på Aez 15" felgene er dårlige. - M3 Baklykter - Rieger bakrutespoiler - Kamei lyktelister - Pen oval eksosstuss kjøpt/montert hos Svendsen Eksos "Tilstandsrapport" kan bli lagt frem viss kjøper øsker det. Har mye kvitteringer liggendes på deler som er skiftet/verksted etc. Kan sende flere bilder på mail av spesielle plasser for de som er interresert. Prisen er satt til 80.000,- Eventuelt sjekk ut http://tinyurl.com/ckm4c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Den var pen! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 MEGET pen bil! Synd det er så langt borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kan hente deg på Værnes Lufthavn viss det er problemet Ligger 10 min unna meg så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kan hente deg på Værnes Lufthavn viss det er problemet Ligger 10 min unna meg så... hehe Hadde det vært jeg som skulle hatt meg 320 så hadde jeg sikkert kjøpt den allerede..Det er lillebroren min som er utkikk etter bil, og han vil ikke reise så langt for å hente bil..Mn vet du hva det koster for 2 flybiletter fra Stavanger(eller Haugesund) til Værnes? Kanskje jeg kan lufte det litt for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Sjekket ikke opp noe mye nå, men kom seg på rundt 1500 pr stk en vei slik jeg sjekket det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Oki..jeg skal snakke med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Da var bilen solgt Dette var mer trist enn jeg trodde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er bestandig litt vemodig å selge biler mann er fornøyd med.... Fikk du "nok" for den da? Ble den solgt til noen her på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Den gikk desverre for litt under det jeg selv synes den var verdt. Fikk igjen 76k. Hadde jo håpet på mer, men slik som bruktbilmarkedet er for tiden, tror jeg det er hardt. Den ble solgt til en i nærområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Noe ny bil i sikte da Kjetil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hadde iallefall Hadde sett meg ut en 320i stasjonsvogn, samt en 328 sedan. Begge er solgt nå, så må vel lete videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Gratulerer med salget! Nå slipper vi å reise til trondheim også Beklager at jeg ikke har svart på mailen jeg fikk fra deg..Har vært litt mye i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg fant ut at jeg ikke ville vente lengre, så solgte den til første mann med penger. Blir hardt å finne seg ny bil iallefall ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg