steffen_sandnes Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Fått så ekstremt dilla på en sang som heter Leif & kompisane - Dronningen noen har den?? finner den ikke på kazaa eller noen ting PS. ja jeg vet det er litt "rart" jeg liker den sangen men bare så det er sagt så er ikke den "musikken" der det jeg vanligvis hører på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 du kan laste den ned på http://home.no/centropy/Musikk/ jeg skaffa den kunn for deg, så ikke kom å si jeg hører på sånt! si ifra når du er ferdig så jeg kan slette den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Jeg har hele cd'en, leif & co e bare konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 jepp, ingen tvil om at du er fra sandnes norges 2. mest harry by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 hehe, takk så mye jonr:) å Hhenrik der tar du feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Leif & kompisane e konge.. Eg kan aldri glemma fuste natt me dronningen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg har hele cd'en, leif & co e bare konge kan du legge de ut en plass!? måååå bare få hele cden!har du rask upload? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg har hele cd'en, leif & co e bare konge kan du legge de ut en plass!? måååå bare få hele cden!har du rask upload? Har ikkje greia på sånt, eg kjøbe den musikken eg ska ha, å får då skikkelige kvalitet. Men har sånn 4mbit bredbånd fra lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 da har du brukende upload, legger du meg til på msn, så kan du sende sangene der? hadde vært flott! t_ertenstein@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Eg har sangane på en Originale CD, ikkje på pc'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ikkje hørt om desse før, men nå er eg hekta. All dialekt sør for bergen er kongedialekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Dette er slik musikk som er grusom ! Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kul sang det der da... Må nok lete litt etter mer av disse gutta tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvis man går på med åpent sinn kan man høre på alt. Nesten.... Eg er vant til å bare høre på radio og div ymse kanaler, så eg hører stort sett på alt eg. Har selvfølgelig mine favortitter som eg hører mer på enn andre, men det meste går greit, bare det ikkje blir for ekstremt innen sin sjanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Leif & co, har gitt ut plater siden '80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå