jcvold Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php jeg vurderer å bytte ut min sorte e36 320i 24v BMW bilen er 94`modell som har et M3 look.meget pen bil som er pent kjørt,og godt tatt vare på. - gått 169000 km - 150 Hk + toppfart ca 219 km/t - servicehefte - M3 front - M3 vinge m/ bremselys - M3 Baklykter - e46 M3 felger. 17" - senket 40/40 med apex dempere og fjærer - K&N sportluftfilter (jevnelig renset) - hvite blinklys rundt hele - Chippet i Tyskland - ///M pedalsett + girkule med ///M emblem + "BMW" belteputer (ikke avbildet) - M3 speil (ikke avbildet) - rieger øyelokk på lyktene - aluminiumsmatter . (håndlagde av havyard,leirvik) - rieger bakrutesenker - vinterdekk på 15" stålfelg 2x pigg + 2x piggfritt - påkostet ca 50.000,- siste halannet år. (har kvitteringer på det meste) - sorte grillringer - branslukningsapparat (flamebeater) - ryggesensor - alarm - sentrallås - senkesett og felger er godkjent i vognkort bilen var orginal når jeg kjøpte den,og jeg har selv stylet den opp litt gradvis. jeg er eier nr 3. bilen er som sagt pent kjørt,og tikker ikke. den er 99% rustfri. pen og sprek ungdomsbil.mesteparten av delene er kjøpt av G.s bildeler er du interesert ring på 97023782 eller pm meg her på forumet. annonse på autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= gi meg bud hvist du er interesert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 +at bilen står for det meste i garasje.entusiasteid, og den gar "bimmers.no" klistremerke i bakruta . (selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 ja, du skal selge bilen din no ja. burde ikkje vere noke problem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 satsa på da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 innbytte? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 innbytte?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12141 ja,kansje det.hvist du har noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Se linken i posten min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Meget interesant!!! er den godkjent som M3? skal kansje til bergen på onsdag,er det muligheter for å se på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Meget interesant!!! er den godkjent som M3? skal kansje til bergen på onsdag,er det muligheter for å se på den da? Står det ikke at den -ikke- er godkjent som det? Den er visst godkjent som 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 visst eg har forstått statusendringkalkulatoren på toll.no riktig, så må stakkaren som kjøpe bilen din ut med 88394 kroner for å få den godkjent. Og då fleskar du heller opp nokre få kroner ekstra og kjøpe ein orginal M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 visst eg har forstått statusendringkalkulatoren på toll.no riktig, så må stakkaren som kjøpe bilen din ut med 88394 kroner for å få den godkjent. Og då fleskar du heller opp nokre få kroner ekstra og kjøpe ein orginal M3. Men dette er jo selvsagt hvis man har intensjoner om å få igjen penger ved en potensiell ulykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 kan jo kjøpe den til banebruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 PM Sendt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kan jo fint brukes selv om den har M3-motor, og avgiften synker jo for hvert år som går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 ja,men sliter hvist jeg kræsjer i noen.. men veldi fristende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg