TorErling Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 åhh, gleder meg som en unge!!.. I morgen så skal jeg hente min nye bil, BMW 520i. endelig 6'er under panseret, også er det bare ca 1 måned til jeg blir 18 og får lappen Annonse http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=868592 kommer nok med flere bilder, etter jeg har polert den og det blir oppholds vær så da har jeg noen spørsmål: Har jeg Vanos? Hvor mye koster det med avtagbar hengerfeste?, er det billigere når jeg har vanlig hengerfest fra før?, kansje det finnes en eller annent lur løsning? Ting som jeg har tenkt å gjøre: Nye BMW emblemer, hvor mye koster de orginale? ganske slitt de som er på. Hvite blinklys hele veien rundt Avtagbar hengerfeste Muligens fjerne setetrekkene, men de var veldig forseg gjort, i baksetet så ser det faktisk ut som jeg har ekte skinn. muligens senking fikse litt på lakken, noen riper og steinsprut, som ikke er synlig på bildene, en stor stygg en på panseret Ellers så skal den være orginal!! Noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Ser ut som en kjempe fin bil.. Og ja, du har vanos... Regner med at nye emblemer koster rundt 1000 for begge, men vet ikke noe sikkert da self. sjekk http://www.schmiedmann.no der har de emblemer.. men jeg hadde satt på en 540 front, sportsratt og snudd girkula riktig vei(så ut som den var baklengs:P). men for all del, en kjempe fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Grattis, fin kjerre det dær. Sleng på 40 mm senkning og felger med breeeed kant så blir den heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Ser ut som en kjempe fin bil.. Og ja, du har vanos... Regner med at nye emblemer koster rundt 1000 for begge, men vet ikke noe sikkert da self. sjekk http://www.schmiedmann.no der har de emblemer..men jeg hadde satt på en 540 front, sportsratt og snudd girkula riktig vei(så ut som den var baklengs:P). men for all del, en kjempe fin bil.. Takker for svar, ja girkulen er feil vei , men det merklige er at selve "emblemet" på girkulen er riktig vei , så det er bare selve kulen som er feil.. men dette får jeg pønske på i morgen, når jeg får den : Grattis, fin kjerre det dær. Sleng på 40 mm senkning og felger med breeeed kant så blir den heftig Vet du sånn ca hvor mye ett komplett senkesett koster? Har lyst på felger med bred kan, men da må jeg nesten begynne å spare , slike felger gjør seg på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 girkulen er feil vei fordi han som hadde den sikkert har kjøpt seg ny kule med løst emblem som man kan lime på i etterkant.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Og ja, du har vanos... Og det er du sikker på, Aama? Jeg TROR ikke vanos kom før i 93/94 på M52 motoren, denne har vel M50B20? Arrester meg hvis jeg tar feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Og ja, du har vanos... Og det er du sikker på, Aama? Jeg TROR ikke vanos kom før i 93/94 på M52 motoren, denne har vel M50B20? Arrester meg hvis jeg tar feil.... Står det noen steder i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Avtagbart hengerfeste koster ca7000.- + montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 E 30 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Vanos kom først i 93 desvære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Va FAEN er vanos ?? Har hørt mye snakk om vanos men vett ikke va det er, og det irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 vist jeg ikke tar heilt feil her og så er det en mekanisme som justerer ventilene automatisk, nå skal jeg ikke se dette sikkert, mne det er noe jeg har hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ser ut som en kjempe fin bil.. Og ja, du har vanos... Regner med at nye emblemer koster rundt 1000 for begge, men vet ikke noe sikkert da self. sjekk http://www.schmiedmann.no der har de emblemer..men jeg hadde satt på en 540 front, sportsratt og snudd girkula riktig vei(så ut som den var baklengs:P). men for all del, en kjempe fin bil.. Jeg betalte 150-200kr pr av mine emblem på bmw i oslo om jeg ikke husker helt feil :S Høres litt mye ut for 1000kr for begge to da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Va FAEN er vanos ?? Har hørt mye snakk om vanos men vett ikke va det er, og det irriterer meg. VANOS - dobbel (variable ventiltider) Med dobbel VANOS blir dreiemomentkarakteristikken tydelig forbedret. Etter først å ha blitt benyttet i M3-modellene finnes dobbel VANOS nå i alle sekssylindrede rekkemotorer på BMW. Ventiltidene samt både innsugnings- og utblåsningskamakslene tilpasses trinnløst etter motorens driftsbetingelser, avhengig av gasspedalens stilling og motorens turtall. Ved lave turtall er dreiemomentet høyt, ved høyere turtall er effekten stor. Tomgangsegenskapene bedres fordi mengden av uforbrente restgasser reduseres. Spesielle motorstyringsdiagram for varmkjøringsfasen øker katalysatorens virkning. Det gode dreiemomentforløpet bedres ytterligere ved hjelp av den elektro-mekaniske gasspjeldstyringen. Den sørger for en jevnere tomgang, en mykere motorkarakteristikk ved stop-and-go-kjøring og lavere drivstofforbruk. ...det er VANOS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Grattiz!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå