ØyvindB Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg synes at det virket som en litt sterk reaksjon å gi betinget fengsel for å sladde litt i en ukjent bil. http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article223642.ece riktignok kjørte han nesten ned ett busskjul.. men det gikk jo godt til slutt (en Nissan ble ødelagt).
TrondK Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Snuten elsker å bruke denne paragrafen mot alt som er gøy... Snut er ut
Kure Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 Er ikke dette et godt eksempel på uansvarlig kjøring...... Syns egentlig det er helt ok at folk blir straffet for slikt. Skal en "teste" en ukjent bil så er vel ikke området rundt et kjøpesenter det beste stedet....
bimmerdude Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 Helt riktig straff. Ikke lenge siden noen ble drept her jeg bor fordi noen skulle tøffe seg.
SteffenK Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 Riktig straff dette her. Men skal ikke komme med noe moral preke, siden jeg ofte gjør det selv. Eller, gjorde.. Sist jeg skulle tøffe meg å ligge brei så gikk diffen til helvete. Så litt mer rolig nå, heh. Men som sagt, straffen er på sin plass.
BMW_Racing Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 Husker det ja. ikke første gang jeg har sett/høre en 200sx miste kontroll å kjøre av veien. (les:adrian)hehe
eriklepe Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 for alt vi vetså kan det jo ha vært våt veibane, skal ikke så veldig my til for å få sladd da... Men om veien var tørr så er nok straffen grei nok.
Tech9 Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 for alt vi vetså kan det jo ha vært våt veibane, skal ikke så veldig my til for å få sladd da...Men om veien var tørr så er nok straffen grei nok. Da kjørte han vel uansett ikke etter forholdene.. Riktig straff!
sax Skrevet Oktober 3, 2005 Skrevet Oktober 3, 2005 Flaks at det ikke gikk galt. Billen traff vel nesten buss-skuret etter hva jeg husker. Riktig straff.
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 3, 2005 Skrevet Oktober 3, 2005 ja, uansvarlig kjøring bør straffes, men sånn som sladding på tom parkeringsplass og å være litt uheldig en gang i blandt og få sladd på vått føre blir også straffet like hardt! Ikke lenge siden en fyr i Skien mistet lappen for å ha spinni litt på en tom parkeringsplass! Noen purker elsker å være idioter mot ungdommer med bil, helt uten grunn! Vi testet dette en gang det var kontroll, vi kjørte en helt ok bimmer, ingenting ulovlig og så purken hadde kontroll på begge retninger, vi blei selvfølgelig stoppa av en bråkjekk idiot og førern måtte blåse og hele pakka pluss at fyren gikk rundt bilen og kikka om han kunne finne noen feil! når vi endelig kunne kjøre videre så kjørte vi 200m, snudde og kjørte tilbake, da blei vi igjen stoppa og samme prosedyre, av en bråkjekk idiot med mindreverdighetskomplekser som sikkert blir hersja med av kjerringa eller no... De andre som da blei stoppa måtte vise førerkort og vognkort og fikk kjøre igjen....
ØyvindB Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har sikkert litt medfølelse i dette tilfellet siden jeg hakket en felg på en 02 i samme svingen altså hakket den i fortauskanten på motsatt side av veien pga. en kontra sladd og uerfaren sjåfør (18år). Hadde jeg ikke hatt flaks og stoppet i tide hadde nok jeg også måkt ned busskjulet.
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Skrevet Oktober 3, 2005 ..her er det heilt klart at det er omstendigheiten som avgjer litt av straffeutmålinga. Kan vel ikkje sei at eg fikk inntrykk av at fyren hadde kontroll!! ...Heilt greitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå