Gå til innhold

Trim kam fra Koed !!!

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

kommer ikke inn på den sida..komme meg ikkje videre etter jeg har velgt land..er det ikke pila på siden jeg ska trykke?

Bruker du Mozilla? Kom ikke inn i Mozilla, men jeg kom inn med explorer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er vel dr schrick kammer og de er hvertfall meget bra! Disse koster 1795 på Koed, og dette er også meget rimelig! Samme kammen koster 3700 hos MotorNord i Sverige, en jeg kjenner brukte en slik kam, 316 grader i sin m10 motor, dette fungerte veldig bra og bilen var kvass som f..., men gikk ikke på tomgag under 2000o/min.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert bra denne kammen. Hva er prisen? Send mail og spør om det dere lurer på. Er greie folk det der :) Når det gjelder hva dere må betale så kan dere regne sånn: Pris på kammen + frakt, moms på summen dere får + fortollingsgebyr kr 155,-. That's it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. er ikke så ekstremt dyrt å få hjem. Me tanke på totall kostnad.

Jarle !!

Hvordan tror du tomgangen vil bli på en m20 me 288 grader kam ??

Det sto på nett sidene til koed at den ville bli litt verre !

Men vett ikke jeg. Noen som har erfaring me den ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Monterte en 288 graders kam fra schmidemann på min 91 e30 325i,angret så det holdt etterpå.Håpløs tomgang og rykkete under bykjøring dårligere bunndrag og effektøkningen var minimal på høyere turtall.Hadde også grenrør,chip og filter og porta topp.Skal du bruke bilen til daglig så behold den så org som mulig.

mvh tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. :?

Fikk litt sånn second thats nå da. Det virker jo litt i feil da. Me tanke på at bilen skal bli sprekere. Da er jo hele fårmålet med trimkam borte da. Viss bilen blir "Dauere" en org.

Nei, den var litt vannskelig å svelge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...