Holmen Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 hei Noen som har stoppet med neon lys på? eller noen som vet hvor mye boten ligger på? på forhånd takk mvh Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 tror det er over 1500kr.. er ikke helt sikker men er noe rundt der tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 er vel 1500 pr lys eller noe... Anyhow; Don't even go there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 du får lov å ha det når bilen står stille, Men seriøst så synes jeg ikke du burde ha det uansett så jeg vet ikke helt hvorfor jeg sier dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 jeg kan ikke tenke meg no verre enn noenlys under bilen.. det er så harry atte ikke engang volvo 240 kler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Neonlys er skamfett når du har bilen din på utstilling men for all del ikkje cruise rundt med dette for det blir überharry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 er lov å ha det på når bilen står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Trodde det bare var ulovlig hvis du har det i fargene til utrykningskjøretøy, altså rød eller blå. Men enig i at det ser harry ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Neonlys er strengt forbudt og bruke MENS man kjører, uansett farge.. når man står parkert så kan man ha på neonlys hvis det ikke virker forstyrrende/plagsomt for trafikken og omgivelsene rundt om! Neonlys i blå farge altså utryknings-fargen, er strengt forbudt uansett hvor når og hvordan..t.o.m under "show" på avstengte områder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Trodde det bare var ulovlig hvis du har det i fargene til utrykningskjøretøy, altså rød eller blå. Men enig i at det ser harry ut Finst det utrykningskøyretøy i Norge med raude lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ja, russebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Neon er for riskokere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå