Nino Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 ja, som tråden sier. jeg skal ha ut friskluftdysene som sitter i dashbordet. montert over evt. cd-spiller. jeg har fått ut de "rillene" men får f... meg ikke ut resten av innsatsen. noen som har gjort dette før og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Er en liten stund siden jeg tok dem ut, men mener det skal være noen skruer også. Sånn standard type en skrue i hvert hjørne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ta av dekselet oppå dashbordet, så kommer du til å løsne klipsene som de er festet med til resten av rørsystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hmm.. det har je gjort.. det funket dårlig.. hehe.. for slusene foran sitter like bom fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå