Gå til innhold

Bmw E30 selges som delebil evn.tuelt

Hassa
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min Bmw E30 320i, med 323i/325i maskin(forrige eier sa det var 325i, men jeg er litt usikker)

Bilen er gått 220k. motoren har gått 180k.

Bilen er ikke eu ok. men skal ikke være stort problem, har hatt en kammerat som er eu godkjenner som har vært og sett litt på den og det skulle ikke være noe veldig stort problem, er heller ikke mye rust på den, er kun over flate rust ett par steder.

Bilen er komplett, motoren må fikses, den starter innimellom, er noe trøbbel med luft og bensin blandingen virker det som, og clutch pumpa har mest sannsynlig tatt kvelden, for clutchen kan dyttes inn med lille fingeren. jeg har ikke tid til å få fikset den, da jeg jobber mye.

er endel små ting små bør byttes; tak trekk,bilen bør lakkeres opp på nytt, lister osv. bør festes ordentlig.

Full rieger Gts Styling følger med + evo vinge og M3 speil osv.

3 Borbet 15" felger følger også med, 2 av felgene kan trenge en liten lakk. Bilen skal bort fortest mulig så legg meg til på msn: GlennHaslerud@hotmail.com eller ring/send sms hvis det er interesse!

Kun seriøse henvendelser!!Har hatt så mange som kun har spurt om hvordan bilen går osv.og folk som ikke har hatt penger!

begynner å bli litt lei det nå!

Gi Bud!

BMW325i006.jpg

BMW325i005.jpg

BMW325i003.jpg

BMW325i002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er intresert i den bilen din. men den er ikke vært mere en 5k. den er skakk i fronten. dette veit jeg da det har vært min bil før. solgte den til en kamerat og hjalp han med mye sveise arbeid på bilen. 2 av tidligere eiere har f.g.s og l.m til navn dette kan skjekkes på tilsynet. den er skakk på h side kunne godt tenke meg bilen igjen men du får ikke mere en 5 k for den som den står. det sorte intreøret er heller ikke mye pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er intresert i den bilen din. men den er ikke vært mere en 5k. den er skakk i fronten. dette veit jeg da det har vært min bil før. solgte den til en kamerat og hjalp han med mye sveise arbeid på bilen. 2 av tidligere eiere har f.g.s og l.m til navn dette kan skjekkes på tilsynet. den er skakk på h side kunne godt tenke meg bilen igjen men du får ikke mere en 5 k for den som den står. det sorte intreøret er heller ikke mye pent.

Da kan han vel likegodt selge den i deler hvis du mener den ikke er verdt mer enn 5k som hel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, det har jeg merket, lære seg å skru bil er dumt eller? du eller han kammeraten din har ødelagt hele bilen med den jalla mekkinga deres!

Finns ikke en eneste detalj som ikke var jalla mekket!

Men nå er all styling solgt, uten om bak fangeren, den var egentlig solgt den og, men det ble dårlig med plass i bilen til de som hentet stylingen, så da fikk de den ikke med seg, bilen blir nok spiker snart, motoren er det eneste som er verdt noen kroner nå.

Edit: felgene er fortsatt til salgs, første mann med 500kr. for de, er ikke vanskelig å få tak i en til vil jeg tro, da disse er en av de vanligste felgene på e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var mye jalla mekk på den bilen der ja. nesta kunn fast buene og innerskjermene bak. og nesta fast det forran etter at de liksom hadde retta det.hadde ingen ting med adet andre på bilen og gjøre. han gjorde mye med det etter at jeg var ute av bildet. hvor i landet handla du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var mye jalla mekk på den bilen der ja. nesta kunn fast buene og innerskjermene bak. og nesta fast det forran etter at de liksom hadde retta det.hadde ingen ting med adet andre på bilen og gjøre. han gjorde mye med det etter at jeg var ute av bildet. hvor i landet handla du den?

Kjøpte den av en fra sarpsborg, han hadde handlet den fra sør trøndelag eller trøndelag, omtrent alle bmwene som kommer derfra er jalla mekka!

lurer på om det er en kammerat gjeng som er bmw entusiaster der oppe eller noe, for hvis man ser på autodb så er det ikke få jalla bimmere som kommer derfra!

Men nå blir Bmwen spiker!

Maskinen tar jeg ut imorra og selger til en kammerat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...