sdfdsfds Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 17" Felger til E30 316/318/320/325 vurderes solgt. Den ene felgen (øverste) har noen få streker men ikke noe alvorlig. Kan sikkert pusses og pensles forsiktig. To nye Tornado Alpha dekk 205/40/17, billig dekk men greie nok. De to andre dekkene må snart byttes. Bor i Kristiansands område. Bud ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Du har ikke bilde av de påmontert? Så jeg kan se hvordan de blir seende ut. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor mye det hadde blitt å sendt disse felgene i posten? Bor desverre et stykke unna. Regner med at det 4x100 boltsirkel? Og trengs spacere? ET? Gi en prisant Ganske intressert til den rette pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Har et bilde Trenger ikke spacere Nå var jo bilen min litt høy bak, så hadde vel sett bedre ut om den var lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Pris ant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 4000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Ikke solgt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå