Gå til innhold

sprengt topp?


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

olja og kjølevannet er fint.. oljen er svart og kjølevannet er grønt.å motoren sviver fint..starter med en gang.. så da kan umulig toppen vær gåen?

han jeg kjøpte bilen av mente toppen var gåen..men motoren går jo fint..synes dette var rart..

Edit: har ikkje kjørt motoren varm...så kan vær den oppfører seg annerledes.

oljekjøleren er også inntrykkt(bøyd) foran.kansje ikkje oljen kommer igjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for på kardang i dag.så skal prøve å kjøre den varm..mulig det er høy trykk i slanger osv..vil den bare koke over da eller? kansje det holder å bare skifte topp pakning.. for vite mer i dag..skal se ossen den oppfører seg når den blir varm...

edit: skal skjekke eksosen å,glemte å se på fargen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror toppen er gåen ja... hvit eksos og det boblet i kjølevesketanke når jeg ga mye gass. men kansje ikkje så alvorlig? blir det bare mye værre vis jeg kjører slik?holder kansje å bare skifte topppakning? vis ikkje så har jeg en topp liggene,kansje ta på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror toppen er gåen ja... hvit eksos og det boblet i kjølevesketanke når jeg ga mye gass. men kansje ikkje så alvorlig? blir det bare mye værre vis jeg kjører slik?holder kansje å bare skifte topppakning? vis ikkje så har jeg en topp liggene,kansje ta på den.

Sørg for at toppen er plan, monter ny pakning, så er det vel i orden. kanskje bytte regreim med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...