Morten318 Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Leser ofte her på bimmers.no at en bmw har kræsjet, bmw brent osv.. Kan forsikringen min gå opp isted for ned når hovedforfallet mitt er på forsikringen og jeg går opp10% bonus pga andre E36 kræsjer, brenner eller rett og slett prøver en fjellvegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Står ingenting om det i mine vilkår ihvertfall. Tror nok dette gjelder kun for nye forsikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Leser ofte her på bimmers.no at en bmw har kræsjet, bmw brent osv.. Kan forsikringen min gå opp isted for ned når hovedforfallet mitt er på forsikringen og jeg går opp10% bonus pga andre E36 kræsjer, brenner eller rett og slett prøver en fjellvegg?? Du kan nok risikere det, ja. Ikke sikkert at det blir nok til å spise opp de 10%, men nok til at det ikke blir så mye billigere. Er spesielt negativt dersom det er mange ulykker med BMW i ditt nærområde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 ..i teorien så kan dette skje ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå