Terje325i Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=891373 Prisantydning rundt 20k. M-tech styling, sebring grenrør/effektanlegg, ventilerte/gjennomboret skiver, m ratt og girkule. Lange gir. Ganske bensingjerrig på langkjøring. Det store problemet med bilen er rust! mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 kanskje litt stiv pris med tanke på at det er så mye rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 prisen er prutbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ikke det at jweg er intressert i å kjøpe meg flere biler enda, men setter du ned prisen til 15000kr med tanke på rusten så er det sikkert flere som er intressert Ellers er det jo en ganske fin bil da! (bortsett fra feil farge og alt for lite styling for min del) Lykke til med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Solgt?? Vs ikkje send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 når skal den eu godkjennes a? litt syns at det er altfor mye dører på den. ellers skulle jeg kommet å hentan på stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 haha ch88 skal godkjennast neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg