Runar-CSi Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Har 4 felger liggendes her og slenge, 8,5x18 5x120 med et15. Passer alle 5,6 og 7 serier... 2000,- for alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er de skjeve eller kast??4 felger u/dekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ingen skjevheter eller kast.... uten dekk ja.... hvis ingen vil ha de får jeg bruke de til banefelger på E24`n ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 jeg vil gjerne ha de bor rett over fjorden.. så frakt er ikke noe problem. hvor i molde bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg bor rett oppom Bunnpris i frænaveien.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 har du tid i morgen da? jeg går skole, så jeg er ikke ferdig før halv tre.. men, etter det kunne jeg hentet dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skal prøve og få det til, må bare få samla sammen felgene først... en ligger på osmarka og tre ligger i nordbyen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 ok du kan vel kanskje sende ei melding når du får samlet de.. så tar jeg bare med bilen over fjorden den dagen det blir aktuelt.. 99383746.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Ble det salg av felgene eller har du de ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 de selges til meg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philman Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er felgene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Siden opusx skrev for over en uke siden at de skal selges til han så må de vel regnes for solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hvis ikke de er solgt så send PM. Jeg setter inn 2500 i kveld og du sender dem i posten i morgen.... !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hallo? de selges til meg ja..Hvor vanskelig er det....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det var da fælt så pes man kunne få... Det er ikke første gang en handel ikke blir noe av. Jeg venter på at selger sier solgt før jeg ser at det ikke blir handel. Jeg er i tillegg villig til å bli med på en budrunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå