SeT Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Tenkte på å få litt fetere lyd ut av bilen min, og må vel gå for effektanlegg og filter da! Hva trenger jeg utenom filteret når jeg skal montere det= Tenker på kon filter (king dragon). Vanskelig å montere? Ellers så lurer jeg på om jeg kan få bilen godkjent uten kat? når ble det påbudt med kat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Etter 90 blei det vell påbudt med katt.? Eg har eit effektanlegg tilsalgs om du er innterisert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 det blei påbudt med katalysator i 88 eller 89, og du får ikke godkjent bilen uten katalysator siden du har en 89 modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 jippi!!! jeg har ikke katt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 jippi!!! jeg har ikke katt:-) Den uten kat har bare 1 hk mer enn den med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 å den ene hk`en merkes hardt mye!!! men kansje lettere å få godkjent med effekanlegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå