bigwill Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hei Har lyst å sette på hvite blinkers på min e34. Er det bare å bytte ut selve glasset (+ pæren), eller er det mer å gjøre ? Mvh Bigw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 det holder med å ta ut pæra.. så sant du har hvite blinklysglass...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwill Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 det er gult glass der i dag, så da må jeg vel kjøpe hvite blinklysglass og nye pærer da ? Noen som vet ca. pris for dette. ?? 2x foran + 2 x siden. ____________________ bigwill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 kan kjøpe av meg Bilder ligger på mitt album... eller se på www.gsbildeler.no www.motortechnik.no www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bare å ta en titt på hjemmesidene til Schmiedmann eller GS Bildeler via linkene her på siden, så finner du eksakt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Du får masse billige front og sideblinkere til e34 på ebay. Baklykter har jeg ikke funnet til touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Og pærer følger med på blinklysene, så det slipper du å kjøpe ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 sjekk med Autospar eller GS, kostar ikkje allverden med komplette lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 www.veng.no har vel også noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Eg betalte 1100 med frakt for framme og sidene uten pærer. på gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 med litt rough regning tar veng 857 kr ink moms for framme og sideblinklys. og nei jeg er ikke sponsa av veng heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå