Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Har et par elektrisk justerbare Recarostoler til salgs! Disse stod i en bil jeg kjøpte og jeg har ikke bruk for de. Førerstolen er STRØKEN, passasjersetet er relativt slitt, men er ikke stygt! De er justerbare i alle mulige vinkler, hehe.. og de er vannvittig gode å sitte i! Jeg har ikke brukt stolene så jeg vet ikke hvordan de funker, men forrige eier laga et feste som han sveisa i gulvet så det følger ikke med komplett understell. Bud ønskes da jeg ikke vet hva slikt er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 er det understell med, og i så tilfelle til hva slags bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Har et par elektrisk justerbare Recarostoler til salgs!Jeg har ikke brukt stolene så jeg vet ikke hvordan de funker, men forrige eier laga et feste som han sveisa i gulvet så det følger ikke med komplett understell. Bud ønskes da jeg ikke vet hva slikt er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Folket vil sikkert ha prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 men ettersom jeg har null peil på hva de er verdt på ber jeg folk komme med bud 2k? er ikke det en grei pris? altså de går til førstemann med 2k til meg.. hehe.. bor i Skien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Fikser du flere bilder? yngvar@sjåens-mek.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 skal bli , men rekker ikke før i morra desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hvilken morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 sorry, kameraet har gått til helvete, får ikke lagt ut bilder om prosjektet mitt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 prøv å skaff noen skikkeli bilder av seta da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 må få lånt meg et kamera, mitt har tatt kvelden serru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Mobilkamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 da ser du ikkeno mer en det som er på bildet i første innlegget her Kjøper meg et nytt digitalkamera nå snart, må jo få lagt ut noen bilder om prosjektet mitt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå