Nino Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 selges for den nette sum av 1800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg byr 1500.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 bare send meg kntnr på mld så skal jeg overføre penger strax.. vil ha de lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 99383746... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hehe. +frakt da seff.. så dere er klar over det.. meget fine lamper forresten. grunnen til att jeg selger de er att de ikke kommer til å passe til resten av bilen min etter mitt skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 jeg har forresten også deksel til midtkonsollen din.. men, jeg vil ha de lampene.. bare send meg adressen din så sender jeg nedover dekselet, så går det som betalig for frakt av lamper? sender du kontonr på mld så setter jeg over penger, så slipper man 166kr i oppkravsgebyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 solgt til opusX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå