bmwdude_1 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 For en tid siden hadde jeg problemer med bmw`n at den rykket noen jeg kjørte på lavt turtall over f.eks fartshumper....Bilen ble som en kenguru!! Nå har jeg fått avklart problemet mitt og kanskje et tips til dere andre som har samme problemet men som ikke vet hva det er! I Clutchen var en en plate og 4 fjærer som hadde en eller annen oppgave...Hvis en av disse fjærene hadde gått av,fikk du en slakk som du merka på hele bilen. Dette har jeg byttet og bilen ble nydelig igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Supert at du legger inn løsningen på problemet. Dette burde ALLE gjøre i hvertfall i tilfeller som dette der løsningen kanskje ikkje er så selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Samme sier jeg! Flott at du legger ut sånne løsninger som kan skape utrolig mye hodebry å unødvendige verkstedbesøk! Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Husket flere som hadde lignende problem så det kan jo være en ledetråd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå