R Andersen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 hadde tatt noen bilder for å legge ut på nettet, men da jeg skulle legge de ut på imageshack, så fikk jeg beskjed om at de var for store. jeg stilte inn kameraet mitt på finest mulig bilde og med 7 megapixels. er det årsaken til at det blir for stort? hadde det blitt mindre og jeg f.eks hadde valgt 2 megapixels? det stod at jeg skulle gjøre om størrelsen, men vet jo ikke hvordan man gjør det. noen som kan forklare meg det? skål for oss datanerder! på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 du kan jo f.eks endre størrelsen på photoshop, bare lager det litt mindre.. og ja, du har helt rett i.o.m at mindre m.pixel = mindre plass, + at du ser vanslivis ikke så mye forskjell på 7 å 3 m.pixel.. håpe det hjalp:P hehe.. Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ordnet det ved å opprette en konto på www.photobuckets.com isteden. der gjorde de om på for store bilder automatisk. så får jeg lære meg litt photoshopping senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå