Boss Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvordan får man fine bilder ved "navnet", når jeg fikk mitt ned på 10 mb ble det veldig utydlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 ...10 mb?? ...sikkert 10 kb! ...det enklaste er om du brukar eit verktøy som er for å minimere bilder til for eksempel web. Eg brukte eit verktøy i Photoshop som lagar web-img. Då vert kvaliteten ok på eit så lite bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Dæ..... da blei bildet mitt klarere oxo... Var bare å bruke photoshop, åpne bildet for deretter å gå på "save for web" og legge inn størrelsen på bildet... 120*80 pixler.. Takker ovex, lærte jeg noe i dag oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Dæ..... da blei bildet mitt klarere oxo... Var bare å bruke photoshop, åpne bildet for deretter å gå på "save for web" og legge inn størrelsen på bildet... 120*80 pixler.. Takker ovex, lærte jeg noe i dag oxo.. Det der glemmer jeg for hver gang, så sliter leeeenge med bildet før jeg kommer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Dæ..... da blei bildet mitt klarere oxo... Var bare å bruke photoshop, åpne bildet for deretter å gå på "save for web" og legge inn størrelsen på bildet... 120*80 pixler.. Takker ovex, lærte jeg noe i dag oxo.. Du fikk då knallbilde BalleKnalle! ...superskarpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Takker, nå ble det mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå