ove Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hei har nå fått lagt ut pedalsetta og ventilhettene som mange har venta på. Disse var verkelig fine og det var med skruer og det som trengs. www.osbildeler.no og gå til diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 dei var fine...skulle hatt til min m-Tech e46. Kva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ja det ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har montert 2 av disse settene, å det er utrolig god passform, å det tar ca en 1/2 time å montere, så det er bare å ringe Ove å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 prisen står på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 prisen står på nettet ok, får kikke ein gong til...kunne ikkje finne dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 du trykker rett på diverse og så pedalsett eller ventilhetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 ..der var det ja.... Eg leita under E46.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå