Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får f... ikke vindusviskera til å fungere ordentlig! dem stopper på midten av ruta, på veien tilbake. men fungere på full guffe gjør dem, ikke på intervall eller vanlig fart.. har bytta viskermotorn uten hell. det som er rart, er at nå og da fungerer de som de skal, da gjerne etter noen mils kjøring :? men i det siste funker dem bare sjeldnere og sjeldnere. har bestilt det wisch wasch releet som sitter under fotstøtta fra gs, svindeldyrt!

er det flere releer til viskera? eller kun det store med org nr. 61351387964? (det har jeg bestilt)

Skrevet

Viskeren min på bakruta var akkurat sånn. Viste seg at det hadde samlet seg mye støv/drit i "leddet" som viskerarmen roterer rundt. Ble rett og slett for tungt for motoren å dra viskerarmen. Sprayet inn litt god smøring, så ordnet alt seg. Vet ikke om det samme kan skje på viskere foran, men er veldig enkelt å sjekke da...

Skrevet

takk for tipset, men det er nok ikke det som er problemet, bytta nemlig viskermotor for en tid tilbake, og da smørte jeg alt av ledd osv. hadde det bare vært så enkelt :(

• 1 year later...
Skrevet
Under fothvileren på førersiden har du en svart boks som det står vi wa 2 på,den kan lage en del trøbbel om den er gåen.

Jeg finner ikke denne boksen som du snakker om. Har studèrt koblingsskjema i bentley-manualen, og finner ut at hvis viskermotoren i det hele tatt fungerer, så kan det ikke være relèet som lager krøll. Det må være kontrollmodulen, men den finner jeg som sagt ikke! Vet du noe om hvordan den ser ut?

Skrevet

Fant kontrollmodulen..den var gjemt oppi alt ledningskaoset. Men det var ikke den som var problemet, det var en sikring som mangla.. Det er 2 eller 3 sikringer til modulen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...