Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10941 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 hvor mye kan man stille på den? uten å tyne den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 er usikker, jeg kjørte 1,2, og tror ikke det var no problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 ok.. skal se hvor mye jeg får igjen på skatten den 10.. så skriver jeg evt. da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 kjøper den for 2500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 skal ha 4000kr, jeg, eller hvis noen kommer med 3500 så går den idag! hehe.. for da får jeg bestilt ny idag også! Turboen befinner seg i skien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 har du ett bilde av den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 har desverre ikke bilde her nå, men kan sende det et hvis du er interessert eller legge ut et bilde i annonsen når jeg kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå