jarli Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg kjøpte en makita poleringsmaskin for ca. 1/2år siden..Jeg har polert bilen min noen ganger, og tatt diverse "oppdrag" fra folk jeg kjenner.. Jeg har benyttet autoglym til nå og synes resultatet blir bra(spesielt lakkrensen).. Mn jeg synes polishen er vanskelig å jobbe med..(spruter lett og bilen MÅ være helt tørr) Er det noen som anbefaler noen andre poleringsprodukter, og evt. hvor jeg kjøper disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasr Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Du bruker autoglym vettu, det er det beste. Er det de proffe bruker, så hvorfor skal det ikke være godt nok for oss vanlige dødelige også? Dessuten har jo autoglym dritmye forskjellig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Du bruker autoglym vettu, det er det beste. Er det de proffe bruker, så hvorfor skal det ikke være godt nok for oss vanlige dødelige også? Dessuten har jo autoglym dritmye forskjellig da.. hehe Stemmer kanskje det.. Mn jeg har hørt så mye dritt om autoglym her på forumet, så jeg tenkte jeg skulle prøve noe annet..Mn jeg er egentlig veldig fornøyd med resultatet, mn alt kan jo bli bedre Slenger inn noen bilder av et "oppdrag" jeg hadde i sommer: Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 DET var jo kanonbra, ser jo ikke ut til at du trenger å finne et nytt merke : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg ville prøvd Meguiars sine produkter. Jeg er iallefall førnøyd! www.meguiars.no (ikke akkurat oppdatert nylig, men har iallefall noe der. Jeg kjøper hos CD-Cardic) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 for de som jobber med det hjemme er autoglym helt greit.men jeg jobber med spesial pleie av biler og vi kan ikke bruke autoglym.det holder ikke bra nok holdbarhet og ikke lenge nok.et par vask og så er du tilbake der du startet nesten.meguiars,lahega og noen sonax og nilesen produkter er veldig bra. burde vel maskert listene litt bedre syns jeg men den ble rød og fin da bra jobba min før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 for de som jobber med det hjemme er autoglym helt greit.men jeg jobber med spesial pleie av biler og vi kan ikke bruke autoglym.det holder ikke bra nok holdbarhet og ikke lenge nok.et par vask og så er du tilbake der du startet nesten.meguiars,lahega og noen sonax og nilesen produkter er veldig bra.burde vel maskert listene litt bedre syns jeg men den ble rød og fin da bra jobba Takk for alle svar og innspill! Ja jeg burde maskert listene bedre ja..Mn jeg skulle gjøre dette gratis for en jeg kjenner, så jeg var ikke så nøye hehe ... Jeg ville egentlig bare teste grensene litt for hvor mye lakken på en bil tålte.. Vet du hvem som forhandler meguiars? Jeg kunne tenkt meg å testet dette produktet.. Jeg kan være enig i at autoglym har litt dårlig holdbarhet,mn det hjelper litt på med extra gloss protection.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Vet du hvem som forhandler meguiars? Jeg kunne tenkt meg å testet dette produktet Leser du innlegget mitt litt lengre opp, så kan du se: http://www.meguiars.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Vet du hvem som forhandler meguiars? Jeg kunne tenkt meg å testet dette produktet Leser du innlegget mitt litt lengre opp, så kan du se: http://panvulk.meguiars.no/ Sorry! var litt for rask der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 speed glaze 80 og 85 til lakkrens også må du fin rense med en fine cut rens også kan du bruke synthetic sealant 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Autoglym er bra men er dårlig i de fleste tester,her er en av dem http://www.bilpleieguiden.no/tester/bilpolish.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Vet du hvem som forhandler meguiars? Fra nettsiden: FORHANDLER I ROGALAND Billakk & Verktøy AS. Sandnes Telefon 51 63 01 80 Tore Pedersen i Haugesund har solgt Meguiars i flere år. Mulig det er Billakk & Verktøy han jobber for. I tilfelle har de sikkert nummeret hans. (Pedi. Rett meg hvis jeg tar feil. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå