ehrnst Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 les dette: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/04/445310.html nå vurderer jeg å flytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Det beviser vel bare at uansett hva man stemmer eller foretar seg her i verden, så ender du opp med å bli loppet for surt ervervede penger uansett... Men om det er noe alternativ å flytte vet eg ikkje. Det var en artikkel i BT for litt tilbake om en polsk snekker som jobbet i norge. Bensinen var billigere i Polen, men i Norge kunne han kjøpe ti - tretten liter benin for en timelønn mot to - tre liter i Polen. Så det kommer vel an på hvilken vinkel vi ser det fra. Men klart, det burde vært billigere å ha bil i verdens rikeste land, som er så rik, nettopp pga vi driver og pumper bensin o.l opp fra havet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 D er i allefall et godt grunnlag for å flytte, man blir frustrert av mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er ganske frustrerende å bidra med så mye som vi bilister gjør, uten å få så veldig mye tilbake for det. Får kun tilbake dårlige veier, dyre biler og en bensinpris som bare ser ut til å stige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er ganske frustrerende å bidra med så mye som vi bilister gjør, uten å få så veldig mye tilbake for det. Får kun tilbake dårlige veier, dyre biler og en bensinpris som bare ser ut til å stige... er det jeg mener og..... gi oss noe tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hadde ikke sett SÅ svart på det å betale alle avgiftene hvis jeg faktisk følte jeg fikk en del goder igjen for det. Men i stedet kjører vi på slitte og til dels elendige veier og blir flådd hver gang vi tanker. Ser vel ikke akkurat ut som om den påtroppende regjeringen har tenkt å gjøre situasjonen noe bedre heller. Snarere tvert imot virker det som... Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Heia Norge! verdens beste land å bo i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Norge er jo ett flott land å bo i, men avgiftene håper jeg de gjør noe med, men det tviler jeg på at skjer med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Heia Norge! verdens beste land å bo i Noen som ikke har peiling på hvor bra vi _egentlig_ har det i Gnore. Enig at det er mye som kan føles urettferdig, men Norge er nok et av de landene som har minst urettferdigheter totalt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Heia Norge! verdens beste land å bo i Noen som ikke har peiling på hvor bra vi _egentlig_ har det i Gnore. Enig at det er mye som kan føles urettferdig, men Norge er nok et av de landene som har minst urettferdigheter totalt sett. Helt enig i det der. Men er ganske ille at det blir lagt SÅ voldsomme avgifter på et transportmiddel som man i store deler av landet faktisk er avhengig av i hverdagen. Er ikke alle som har mulighet til å benytte kollektivtransport... Er derfor dette har blitt en så stor "melkeku" for staten, fordi de vet at her har de sikre inntekter uansett om de velger å skvise enda noen avgiftskroner ut av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 skal være enig i at enkelte ting har nådd grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Bensin prisene er helt høl i hode i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Bensin prisene er helt høl i hode i norge Spesielt med tanke på at vi faktisk produserer olje selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Men folkens, ikke at jeg er enig med politikerne i avgiftene o.l, men hva skal Norge gjøre når oljen tar slutt ? Norge eier jo ikke noe inntekter bortsett fra de ikke-fornybare ressursene. Og når de tar slutt er det greit å ha noe penger på bok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Synes d begynner å svi noe j... i lommeboka ja! D er jo nesten ikke levelig å kjøre bil i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå